söndag 7 februari 2010

Eskilstuna, som alltid.

Gick loss inne på Monki där alla plagg är från samt trosor från Gina tricot.

Nu är jag hemma i Katrineholm igen. Det blev en tripp till Eskilstuna med pojkvännen samt lillasyster Jennifer. Det var himla trevligt och vi såg på en skräckis som heter The Unborn och den filmen föll mig verkligen i smaken. Efter filmen så lade vi oss i sängen och slog på The Simpsons och jag somnade fort som bara fan. Det var skönt att få sova ut. Men varje dag så vaknar jag innan elva men det tycker jag är riktigt skönt. Förut så var mitt dygn åt helvete och jag lade mig oftast efter tre på natten varje natt. Nu lägger jag mig vid midnatt ungefär och jag somnar som ett litet barn. Jag har lärt mig att det inte är någon idé att dricka Coca cola och Pepsi inpå natten eftersom att det är mycket socker och en hel del koffein i det. Men det har jag förstås aldrig tänkt på förr. Jag är en virrig person. Det är tur att de inte har kokain i Cola numera iallafall, då skulle jag vara vaken både dag och natt. Haha. Då häver jag hellre i mig lite koffein.

Min morgondag ser riktigt tom ut. Jag ska iallafall passa på att träna lite styrketräning och pyssla på mitt rum. Jag är ensam hemma imorgon så det blir tacos till lunch. Det är förbaskat gott och det är en rätt jag aldrig tröttnar på. På tisdag så händer det lite mer iallafall. Då kommer pojkvännen hit och spenderar natten med mig. Det blir mysigt! Men tills dess så lär jag väl ha förbaskat tråkigt men som tur är så har jag en massa avsnitt av O.C kvar.

Inga kommentarer: