tisdag 2 februari 2010

Ren och skär smärta.

Smärta. Brännande, rivande, svidande smärta. Mitt knä har verkligen fått tuppjuck! De senaste dagarna så har jag fått som sendrag i knät fast tio gånger värre än så. Det gör riktigt ont när det väl sätter i och då äter det upp hela vänsterbenet. Mitt i benkaoset så fick jag veta att Dennis sover hemma hos en polare ikväll. Synd. Då köpte jag Pepsi Max och smörpopcorn helt i onödan. Det värsta är ju att jag får spendera natten helt ensam. Men imorgon så träffar jag ju Dennis igen men det är inte det att jag saknar honom, det är det att jag får vara helt ensam. Visst, morsan och farsan är hemma men det är inte samma sak som att ha en underbar själ sovandes bredvid sig. Men som sagt, det är morgondagen jag ser fram emot. Dessutom så ska jag ta en liten shoppingrunda inne i centrum när vi kommer fram. Can't wait! Nu ska jag göra mig redo för sängen och sedan sova. Natti.

Inga kommentarer: