tisdag 2 februari 2010

Helmysig dag!

Nu är jag hemma. Klockan är kvart över åtta på kvällen och jag är både supermätt och riktigt kissnödig. Men jag tänkte att jag skulle slänga in ett litet blogginlägg först. Vaknade upp i pojkvännens närvaro imorse och vi gick upp för att käka frukost. Sedan satte vi på en film och började göra oss iordning för att gå ner till stan. När vi var klara så började vi knalla ner till stan och väl framme så sprang pojkvännen till bussen och jag gick in på Åhléns. Jag köpte en mascara och fick ett sms av Arvid där det stod att han hade inställda lektioner och att vi kunde ses. Han kom och mötte mig och jag kramade honom hårt! Jag har saknat min bästa pojkpolare ett bra tag nu eftersom att han spenderade en månad i Australien hos Natasha. Vi gick hem till honom och slappade och sedan köpte vi pizza. Vi satte på Sweeney Todd och sedan slappade vi lite till. Sedan åkte jag hem. Och nu sitter jag här efter att ha laddat upp med Pepsi, Dr. Pepper och smörpopcorn. Jag ska ha myskväll, med eller utan pojkvännen. Han repar i Kumla just nu och jag vet inte om han sover här inatt.

Imorogn så blir det Eskilstuna med grabben. Jag ska kika i affärer och sedan blir det väl en mys hemmagjord middag för oss. Nu när jag har pengar så behöver jag inte längre fönstershoppa. Nu har jag skrivit av mig och min blåsa håller på att spricka. Jag har hällt i mig Dr.Pepper så jag är lagom jättekissnödig nu. Tur att toaletten bara ligger tre meter bort.

Inga kommentarer: