onsdag 10 februari 2010

Hemkomst.

Vårfint från Lindex.

Jag har haft ett par riktigt fina dagar hemma hos hjärtat i Högsjö. Det var längesedan vi umgicks där så det var skönt med lite omväxling. Igår så åkte vi in till Vingåker och käkade pizza. Vi fick med oss Oskar också. Sedan gick vi till ICA och köpte med oss en massa godis och annat gott. Tråkigt nog så hade jag skitont i huvudet hela kvällen så jag låg i sängen och var rätt passiv. Jag orkade inte prata och inte heller röra på mig. Det var skönt att ligga stilla med godispåsen på magen. När vi vaknade upp imorse så latade vi oss ett tag och såg på tv. Sedan vid två så tog vi bussen in till Katrineholm. Jag vinkade av killarna nere på stan och gick sedan till H&M och Lindex och kikade runt litegranna. Jag köpte en svart långärmad tröja samt ett armband på Lindex. Långärmade tröjor kan man aldrig få för många av. De håller hur länge som helst.

Imorgon så ska jag knalla ner på stan igen och köpa det rosa armbandet som är på bilden ovan. Jag tycker det är så jävla vårcharmigt och jag är en riktig sucker för nitar. Det känns som att jag har nitar på nästan alla mina kläder. Och om det inte var nitar på plagget när jag köpte det så brukar jag pilla dit några i efterhand. Jag måste sluta med min nit-mani.

Var nyss på toa efter att ha envisats om att jag ska bannemig hålla mig länge utan att kila till toaletten. Men nu kunde jag inte hålla mig längre. Förbannade blåsa, den duger ju fan inte åt någonting. Det vore tufft och väldigt bra om blåsan kunde meddela mig om att nu börjar det bli lite fullt här, var god besök närmaste WC. Inte fan har jag turen att jag har en sådan high-techblåsa. Min blåsa är värdelös med årsgång -92.


Inga kommentarer: