måndag 1 februari 2010

Converse-feber!

Jag är helt förälskad i dessa Converse som jag hittade på Junkyard. De skapades i ett samarbete mellan Converse och Ozzy Osbourne. Jag personligen älskar Ozzy och tycker att han är en knasig och härlig personlighet. Sedan hur mycket droger han har eller inte tagit är inte relevant. Motivet på skorna är en kluddrig liten gubbe som har vingar och sedan djävulshorn och sedan står det OZZY lite överallt. Jag tycker att de är så himla charmiga och jag önskar att jag var kille just nu! De finns nämligen bara i större storlekar från storlek 7,5 upp till 10,5. Det är alltså engelsk storlek. Det är riktigt synd att de inte finns i min storlek, annars hade jag klickat hem dem med en gång. Men istället för dessa skorna så ska jag köpa ett annat par Converse. Det blir antingen lila, röda eller svarta Converse. Jag har ett par svarta vanliga All star men de sjunger på sin sista refräng. De är sönder här och var och jag har använt dem sedan jag var tretton. Men de ska inte kastas än på ett tag iallafall!

Inga kommentarer: