torsdag 11 februari 2010

Mysmysmysmysdag.

Sötaste rosa plattången från Vidal Sassoon 399 kr.

Jag har haft en riktigt bra dag tillsammans med Josefin och Arvid. Det var riktigt härligt att få träffa de två bästa vännerna på en och samma gång. Vi möttes nere på stan och gick sedan runt och kikade i alla möjliga affärer. Jag köpte en plattång vilket var efterlängtat. Min storasysters plattång höll på att ge upp efter många års troget tjänande. Så det var dags att uppdatera den. Köpte även värmeskydd, ett halsband och en sommardoftande parfym! Så nu blir det köpstopp ett tag. Nu har jag 1000 kronor kvar som jag ska hålla extremt hårt i. Inga mer kläder och inga mer onödiga grejer. Nu ska jag börja spara på allvar! Resten av de 5000 kronorna ska jag ta ut till sommaren. Så nu ska jag verkligen inte slösa mer. Nu har jag kläder och diverse saker som håller ända till sommaren.

När vi hade shoppat klart på stan så åkte vi hem till mig och käkade mackor och råslöade på mitt rum. De åkte hem för ett tag sedan så nu sitter jag här och är helt ensam. Fast jag njuter av ensamheten ibland. Nu är det alldeles lagom ensamt eftersom att jag har umgåtts med mina bästa vänner hela dagen. Det var det bästa som har hänt på hela veckan. Jag hoppas att min glädje håller i sig till imorgon. Då kanske jag följer med Josefin till Örebro. Men eftersom att jag måste hålla hårt i mina pengar så känns det nästan bättre att stanna hemma. Men jag följer kanske med som shoppingsällskap. Imorgonkväll så kommer älsklingen till mig och det ska bli så kul att träffa honom! Jag saknar honom.

Nu är det O.C, Dr. Pepper och lösgodis som gäller för resten av kvällen. Ska försöka knyta mig tidigt ikväll.

Inga kommentarer: